Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Перед відправкою весь товар перевіряється на цілісність упаковки та щільність закриття кришки всіх рідин. Терміни повернення та обміну. Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Товари, що підлягають поверненню та обміну протягом 14 днів з моменту покупки: - закриті у заводській упаковці із заводською запайкою; - без слідів використання чи неакуратного поводження з товаром; - Прострочені товари. Повернення коштів провадиться одночасно залежно від способу оплати. Якщо покупець оплачував через банківський термінал, обов'язково необхідно мати картку або телефон, за допомогою якого було здійснено оплату. Кошти надійдуть на рахунок покупця протягом 3 банківських днів після проведення операції з повернення. Повернення товару належного та неналежного виду через доставку "Нова пошта" здійснюється за рахунок продавця у разі послуги післяплати. Повернення товару належного виду без видимих пошкоджень чи дефектів через доставку "Нова пошта" без післяплати з оплатою за доставку у зворотному напрямку - здійснюється за домовленістю. В цьому випадку сума за товар повертається покупцеві після отримання товару продавцем у відділенні "Нова пошта". Сума за товар відправляється покупцеві у день отримання товару продавцем у відділенні "Нова пошта" – залежно від способу оплати покупця. Покупцеві необхідно повідомити дані картки та спосіб оплати. Гроші надходять на рахунок покупця за регламентом платіжної системи, у середньому до 3 банківських днів. Товари не підлягають поверненню та обміну протягом 14 днів з моменту покупки: - Відкриті, відлиті; (повернення товару тільки у разі псування перевізником "Нова пошта"); - не мають товарного вигляду (повернення товару тільки у разі псування перевізником "Нова пошта"); - товар, який не захищений заводською запаюванням на заводській упаковці (крім тих товарів, які перебували у відділенні "Нова пошта", було оглянуто покупцем при співробітнику "Нової пошти" - без видачі товару на руки покупцю з винесенням за межі відділення). Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку товарів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.